Winkler nagyon jó cikket írt 'Luxus és szarrágás' címmel, "Miért nem létezik luxusautó, amiben minden benne van?" mottóval.
Felmerül a kérdés: miért nem létezik középkategóriás autó, amiben minden benne van? És miért nem létezik kisautó, amiben minden benne van?
A 30-40 milliós autók piacán talán senkit nem az befolyásol, hogy a Mercedes vagy a BMW adja olcsóbban a hátsó ülésfűtést. De a 6-8 milliós kategóriában? Vagy akár a 3-4 milliós sávban? Miért nem mondja azt a Chevrolet, vagy a Suzuki: itt van egy autó, 4 millió forint, minden benne van. Nincs felár a kötelező extra metálfényért. A digitális klímáért. Az elektromos ablakemelőért. Benne van. Az a száz-kétszázezer forint a finanszírozásból és a szervizből simán visszajön, de mennyire más érzés a vevőnek, hogy "alapáron" full extrás kocsit kap! Az a különbség, ami a felső kategóriában nem számít, az alsó és középkategóriában éppen a mérleget erre vagy arra billentő tétel lehet.
Persze az autókereskedők nagyon szűk árréssel dolgoznak. De vajon mennyit költenek marketingre? Egy ilyen akció - full extra alapáron - tökéletesen alkalmas arra, hogy advocacyt generáljon. Az alsóbb kategóriákban, ahol a vásárlónak sokkal fontosabb az ár, mint az imázs, erre nagy szükségük van az autómárkáknak. Az advocacyt ösztönző pozitív meglepetés-faktor: egy autó szarrágás nélkül.
És végül a témához kapcsolódó kínzó kérdés: az 1200 forintos gyorséttermi menükhöz miért nem jár ingyen a 80 forintos ketchup, illetve majonéz?