HTML

Miről szólunk?

Régebben egy vállalat akkor volt sikeres, ha jó történeteket tudott mesélni magáról. Ma akkor sikeres, ha jó történeteket mesélnek róla. Ez az advocacy térnyerése. Erről szólunk.

Bővebb bemutatkozás és szerkesztési alapelvek itt.

AddThis Feed Button

Friss témák

  • NRG44: Ez jó, mert rászorítja a szereplőket a tisztességre. (2009.04.13. 23:13) Élet a kisvárosban
  • Panka2: A Laboratory is lopott a UPC-vel? Van valami, amiről a médiás portáloknak beszélniük kellene, mégp... (2009.03.12. 12:25) A marketing rövid története
  • teodora: azé nincs benne, hogy el tudják adni drágábban, nem? másrészt az embereknek is teljesen eltérő igé... (2009.01.08. 15:36) Miért nincs benne minden?
  • teodora: ez tényleg jó, air force-tól függetlenül gyakorlatilag minden helyzetre... (én most balra mentem a... (2009.01.08. 15:25) Folyamatábra - hogyan kezeli az amerikai légierő a blogokat
  • szigetipeter: Sofokles, részben tök igazad van, de azért január közepéig szépen felkerül minden a Kreativ Online... (2009.01.05. 16:47) Kínzó kérdés

Licenc

Creative Commons Licenc

A marketing rövid története

2009.01.30. 08:32 advocate

1 komment

Címkék: marketingtörténet

A bejegyzés trackback címe:

https://advocacy.blog.hu/api/trackback/id/tr29911705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panka2 2009.03.12. 12:25:34

A Laboratory is lopott a UPC-vel?
Van valami, amiről a médiás portáloknak beszélniük kellene, mégpedig az, mi lehet az igazság a UPC körüli vizsgálódások és elbocsátások körül!
A pletykáknak úgy tűnik van valóságalapjuk és a UPC kreatívokat
készítő Laboratory-val kapcsolatban felmerülhet a kérdés:
vajon az ügynökség marketingigazgatója is összejátszott-e a távozó UPC
vezérrel ( Kovács Nimród véletlenül épp a tendert nyert Laboratory
ügyvezetőjének szomszédja Telkiben). Ráadásul a UPC
kiugróan sokat költött kommunikációra a Laboratory ügyfeleként a
piacon elfoglalt pozíciójához és méretéhez képest, de ez a mennyiségű
kommunikáció nem hozott arányos bevételemelkedést ( a piac
struktúrája miatt aligha hozhatott)
Ebben az esetben szégyen, hogy a magyar reklámpiacon ilyen szintű kárt
okozó és a szabad versenyt semmibe vevő összejátszás megtörténhet.
süti beállítások módosítása