HTML

Miről szólunk?

Régebben egy vállalat akkor volt sikeres, ha jó történeteket tudott mesélni magáról. Ma akkor sikeres, ha jó történeteket mesélnek róla. Ez az advocacy térnyerése. Erről szólunk.

Bővebb bemutatkozás és szerkesztési alapelvek itt.

AddThis Feed Button

Friss témák

  • NRG44: Ez jó, mert rászorítja a szereplőket a tisztességre. (2009.04.13. 23:13) Élet a kisvárosban
  • Panka2: A Laboratory is lopott a UPC-vel? Van valami, amiről a médiás portáloknak beszélniük kellene, mégp... (2009.03.12. 12:25) A marketing rövid története
  • teodora: azé nincs benne, hogy el tudják adni drágábban, nem? másrészt az embereknek is teljesen eltérő igé... (2009.01.08. 15:36) Miért nincs benne minden?
  • teodora: ez tényleg jó, air force-tól függetlenül gyakorlatilag minden helyzetre... (én most balra mentem a... (2009.01.08. 15:25) Folyamatábra - hogyan kezeli az amerikai légierő a blogokat
  • szigetipeter: Sofokles, részben tök igazad van, de azért január közepéig szépen felkerül minden a Kreativ Online... (2009.01.05. 16:47) Kínzó kérdés

Licenc

Creative Commons Licenc

Lectori salutem!

2008.09.26. 10:51 advocate


Ez a blog az advocacyről szól, illik tehát néhány sort írni arról, hogy

1) mi fán terem az advocacy
2) miért gondoljuk, hogy érdemes róla blognak szólni
3) kik vagyunk mi, akik azt gondoljuk, hogy érdemes az advocacyről írni.


Mi ez?

Az advocacy szó szerint azt jelenti: kiállás valamely ügy mellett. Az advocate: szószóló, ügyvéd, támogató. Sajnos, a „valamely ügy melletti kiállás”, a „szószólás” vagy a „támogatás” közel sem olyan frappáns, nem ragadja meg annyira a lényeget, mint az eredeti. Úgyhogy amíg ti, kedves olvasók, nem találtok alkalmasabb magyar szót, maradunk az idegen eredetinél.

 
Miért érdekes ez az egész?

Mert az advocacy befolyásolja az ember döntéseit. Jobban, mint bármilyen más módon szerzett információ. Ha autót vagy telefont vagy multivitamint vagy bármi egyebet vásárolsz, nem a tévéreklámokat hasonlítod össze, nem a Nemhülye vagy Fukar áruház alkalmazottját kérdezed meg. Autóvásárlás előtt itt böngészel. A barátnőd orvosa szerint az „X” vitamintabletta kevésbé hatékony, ellenben a „Z” pezsgőtabletta minden nyomelemet optimális arányban tartalmaz. Kedvenc blogod vagy tesztoldalad nagyon jókat ír az új GPSPro TG 790i navigációs készülékről, míg a GPSAm VR 3.11 csak közepes értékelést kapott.

Mindig is jobban hittünk egymásnak, a hozzánk hasonló embereknek, mint a hivatalos forrásoknak – ez nem változott. Ami változott: az internet által az egyszerű ember ma már tömegeket ér el, és mindenről pillanatok alatt képes tájékozódni.

Mik vogymuk?

Kommunikációs tanácsadók vogymuk itt. Ez megmagyarázza, miért írunk az advocacyről. Ugyanakkor nem jelenti azt, hogy csak magunkról és az ügyfeleinkről fogunk kizárólag szépet és jót mesélni. Ha ügyfélről írunk majd, azt mindig jelezzük. Egyébként pedig minden, a blogon szereplő írás a szerzők véleményét tükrözi és nem tekinthető a Weber Shandwick hivatalos álláspontjának.

Szólj hozzá!

Címkék: advocacy

A bejegyzés trackback címe:

https://advocacy.blog.hu/api/trackback/id/tr13523330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása