Manapság mindenki vidéki kisvárosban él - a vállalatok is. A vidéki kisvárosban mindenki ismer mindenkit, és mindenki viselt dolgait megbeszélik. A vidéki kisvárosban nincsenek titkok, vagy legalábbis semmi nem marad titokban sokáig. A hírek gyorsan terjednek - a rossz hírek gyorsabban, mint a jók, hiszen a pletyka akkor igazán érdekes, ha negatív.
A kisvárosban sok minden múlik azon, hogy az embernek több barátja van-e, mint rosszakarója. A vállalat esetében a barátok az advocate-ek, akik kiállnak a márkáért és jó hírét terjesztik. A rosszakarók pedig a badvocate-ek, akik annyira elégedetlenek a vállalat termékével, hogy fáradságot nem kímélve szapulják.
Ma, közösségi web korában a legnagyobb multinacionális vállalat is kisvárosban él. Nem teheti meg, hogy figyelmen kívül hagyja barátait és rosszakaróit - advocate-jeit és badvocate-jeit.