HTML

Miről szólunk?

Régebben egy vállalat akkor volt sikeres, ha jó történeteket tudott mesélni magáról. Ma akkor sikeres, ha jó történeteket mesélnek róla. Ez az advocacy térnyerése. Erről szólunk.

Bővebb bemutatkozás és szerkesztési alapelvek itt.

AddThis Feed Button

Friss témák

  • NRG44: Ez jó, mert rászorítja a szereplőket a tisztességre. (2009.04.13. 23:13) Élet a kisvárosban
  • Panka2: A Laboratory is lopott a UPC-vel? Van valami, amiről a médiás portáloknak beszélniük kellene, mégp... (2009.03.12. 12:25) A marketing rövid története
  • teodora: azé nincs benne, hogy el tudják adni drágábban, nem? másrészt az embereknek is teljesen eltérő igé... (2009.01.08. 15:36) Miért nincs benne minden?
  • teodora: ez tényleg jó, air force-tól függetlenül gyakorlatilag minden helyzetre... (én most balra mentem a... (2009.01.08. 15:25) Folyamatábra - hogyan kezeli az amerikai légierő a blogokat
  • szigetipeter: Sofokles, részben tök igazad van, de azért január közepéig szépen felkerül minden a Kreativ Online... (2009.01.05. 16:47) Kínzó kérdés

Licenc

Creative Commons Licenc

Elégedetlen gazdagok

2008.10.06. 14:36 advocate

Rossz idők járnak a pénzügyi tanácsadókra. A hitelpiaci válság miatt ezrével mondanak fel a szektorban dolgozóknak. Kérdés, hogy milyen ajánlólevéllel mehetnek majd állást keresni, ha legjobb ügyfeleik közül csak minden ötvenedik ajánlaná szolgáltatásaikat ismerősének.

A Prince & Associates pár napja megjelentetett felmérése szerint a gazdag magánbefektetők több mint 80 százaléka a közeljövőben elhagyja pénzügyi tanácsadóját. A legalább egymillió dollárnyi befektethető eszközzel rendelkező magánszemélyek körében elvégzett felmérés során az is kiderült, hogy hét gazdag befektetőből hatan határozottan lebeszélnének másokat arról, hogy a leszerepelt tanácsadókat válasszák, és mindössze 2 százalékuk ajánlaná barátainak jelenlegi tanácsadóját.

Ez már nagypályás advocacy – vagy inkább badvocacy – a javából. Itt egy elégedetlen ügyfél kapásból legalább egymillió dollárt elvisz máshová, és minden egyes meggyőzhető ismerőse további milliókat jelenthet. Jó hír (már akinek), hogy a kisebb, kevésbé ismert tanácsadó cégek nagyobb valószínűséggel tudják megtartani befektetőiket – minden bizonnyal a jobb ügyfélkiszolgálás és a kisebb munkaerő-fluktuáció miatt.

Kedves Vállalat!

Ha minden elégedetlen ügyfél több százmillió forint veszteséget tudna okozni, milyen módon igyekezne biztosítani az ügyfélelégedettséget?

Szólj hozzá!

Címkék: gazdaság pénzügy badvocacy

A bejegyzés trackback címe:

https://advocacy.blog.hu/api/trackback/id/tr35699507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása