HTML

Miről szólunk?

Régebben egy vállalat akkor volt sikeres, ha jó történeteket tudott mesélni magáról. Ma akkor sikeres, ha jó történeteket mesélnek róla. Ez az advocacy térnyerése. Erről szólunk.

Bővebb bemutatkozás és szerkesztési alapelvek itt.

AddThis Feed Button

Friss témák

  • NRG44: Ez jó, mert rászorítja a szereplőket a tisztességre. (2009.04.13. 23:13) Élet a kisvárosban
  • Panka2: A Laboratory is lopott a UPC-vel? Van valami, amiről a médiás portáloknak beszélniük kellene, mégp... (2009.03.12. 12:25) A marketing rövid története
  • teodora: azé nincs benne, hogy el tudják adni drágábban, nem? másrészt az embereknek is teljesen eltérő igé... (2009.01.08. 15:36) Miért nincs benne minden?
  • teodora: ez tényleg jó, air force-tól függetlenül gyakorlatilag minden helyzetre... (én most balra mentem a... (2009.01.08. 15:25) Folyamatábra - hogyan kezeli az amerikai légierő a blogokat
  • szigetipeter: Sofokles, részben tök igazad van, de azért január közepéig szépen felkerül minden a Kreativ Online... (2009.01.05. 16:47) Kínzó kérdés

Licenc

Creative Commons Licenc

Mi a szenvedély?

2008.10.27. 10:18 advocate

Szenvedély: ugyanaz, mint az érdeklődés, csak olyanabb.

Ha az érdeklődést 1-től 10-ig terjedő skálán mérjük, a szenvedély a 11-es.

A szenvedélyt nem lehet 'generálni'. Nem lehet megvenni. Nem lehet helyettesíteni. És nem lehet hazudni.

Mindezek miatt a szenvedélyes advocate értékesebb, mint a befolyásos advocate. A márkabuziőrült többet tesz a brandért, mint a márkanagykövet. Mert míg az utóbbi tökéletesen képviseli a 'vállalati értékeket' hivatalos platformokon, előbbi szabadidejében, barátai és ismerősei, kollégái és családja körében is termékkommunikációt folytat.

A szenvedélyes advocate kicsit (vagy nagyon) elfogult és a hibái ellenére szereti, a magáénak érzi a brandet. Hajlandó érte várni, messzebb menni, többet fizetni. Büszke magára, hogy milyen jól választott szenvedélyt. Kicsit sajnálja azokat, akik nem ismerték fel az igazságot. Ezért szívesen fordít arra időt, hogy meggyőzze a tudatlanokat. Önként teszi ezt, nem felkérésre.

A szenvedélyes advocate minden brand álma. Megfizethetetlen, mint egy jó barát. Ha olyan szerencsés valaki, hogy van egy vagy több jó barátja, akkor tegyen róla, hogy a barátság fennmaradjon, épüljön. Hallgassa meg, beszélgessen vele, figyeljen rá, hogy mi a fontos neki.

A közösségi web korában minden eddiginél könnyebb megtalálni a barátainkat. Ha egy vállalat valóban nyitott a párbeszédre és biztosítja a kommunikáció kétirányúságát, akkor meg tudja találni szenvedélyes advocate-jeit. Csak keresnie kell.

(Ötlet innen)

Szólj hozzá!

Címkék: advocacy

A bejegyzés trackback címe:

https://advocacy.blog.hu/api/trackback/id/tr47733923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása